10. sep. 2009

Snikk snakk

Det lille vidunderet mitt er fortsatt et sovedyr. To netter på rad har hun sovet fra 22:30 til halv ni - ni på morgenen. I dag måtte hun vekkes kl åtte fordi hun måtte være med meg å levere Sander i barnehagen. I dag er det 10. september. En veldig stor dag for mange. En helt vanlig dag for de aller fleste. Jakta starter i dag.... Så da er jeg gressenke da. Ut uka.
I dag skal jeg ut på tur med Elin og Noah i solskinnet. Her om dagen var jeg på tur med Mette og Mille. I går gikk Nora og jeg tur alene i flere timer i sola. Så deilig. Grunnen til at turen ble litt vel lang var at da vi kom hjem fra helsestasjonen (seks-ukers-kontroll), var ikke vaskedamen ferdig enda. Jeg vil nødig forstyrre henne, så jeg listet meg rolig ut igjen. Deilig å komme hjem til nyvasket og ryddig hus. Lena kom til oss en tur på kvelden. Og det var veldig hyggelig. Hun skiftet bleier og matet Nora. Herlig for meg!
Nå må jeg komme meg opp av sofaen. Skal på Ikea en liten tur før Elin kommer om en times tid. Rekker det vel akkurat tror jeg. Ha en strålende solskinnsdag!

Ingen kommentarer: