1. sep. 2009

I gang med trilleturen

Endelig! Det er så mange unnskyldninger til at jeg ikke har kommet i gang med trillingen enda. Mange gode altså....not...
Det regner, lunsj-avtaler både her og der, trøtt, det regner osv.... Men, nå er jeg altså i gang. Gikk en tur med Noah og Elin i helgen. I over to timer. Og så var jeg ute igjen i dag. I solskinnet, endelig. Svingte innom helsestasjonen på turen. Nora veier nå 4885!! Ha ha.. hun har gått opp 885 gram på tre uker. Ikke verst bare det. Hun er bare så god og rund da. Sover liker herlig enda. Men, allikevel er jeg så trøtt i blandt. Skjønner ikke det. I dag tok jeg meg en strekk på sofaen på formiddagen. Det var deilig det.
Får kanskje litt mer energi av å gå en daglig tur. Om to uker skal vi begge på seks ukers kontroll. Og da er det vel fritt fram for trening igjen også. Har fryst abo på Sats. Men, skal åpne det igjen så snart legen gir grønt lys for det.

Ingen kommentarer: