20. sep. 2009

Helgen vår

Helgen er snart over. Petter har endelig kommet hjem fra Molde. 4 dager med havfiske. I morgen drar han igjen. Mye reising om dagen. Det går bra, men det er litt slitsomt også. Denne helgen har vært morsom. På fredag var jeg på barseltreff med Nora.
Kula'n hjemme på kvelden med henne og Sander. Lørdag morgen leverte jeg Sander hos Elin og tok med meg Nora til Odalen. Årets Sommer Cup ble sparket i gang på fredag. Var ikke på et lag i år. Ville bare opp å kjenne på stemningen. Litt tidlig å være borte fra Nora en hel helg synes jeg. Petter kom hjem på ettermiddagen og hentet Sander hos Elin. De dro på "åpen dag" på brannstasjonen. Var visst stor stas. Han var veldig glad for å være sammen med pappa igjen. Blir lenge mellom hver gang nå.
I dag har vi hatt Jenny og André på besøk og det var veldig koselig. Spiste vafler og drakk god kaffe latte som Petter lagde til oss jentene.

Nora har vært våken i hele dag. Skal gi henne litt mat og legge henne nå. Hun sover like herlig enda. Flinke jenta mi. Legger henne i ti-elleve tiden. Hun sover til åtte-ni tiden fortsatt. Noen ganger halv ti. Jeg og Sander er som regel våkne før henne. Hun våkner som regel av at vi ligger og skravler. Hun ser nok at vi koser oss sånn og vil sikkert være med! ;-)

Litt solskinn på slutten: I dag morges lå Nora på brystet mitt etter at hun var ferdig og spise og ferdig med å rape. Plutselig begynte hun å gni ansiktet sitt mot meg. Frem og tilbake, frem og tilbake. Jeg sa: "Sander, se på henne a! Hun tuller med mamma"! Han begynte å le og sier: "Hun koser med deg bare. Det er fordi hun er glad i deg mamma"! Gode gutten min! :-)

Ingen kommentarer: