21. sep. 2009

Dr. Brown tåteflasker


Jeg har fått en del spørsmål fra andre småbarnsmødre om ikke jeg kan skrive litt om produkter jeg liker eller "sverger" til. Og det kan jeg jo selvsagt starte med. Jeg sverger vel ikke sånn slavisk til så mye. Jeg bruker produkter til barna mine som jeg selv tror funker eller som jeg har blitt tipset om fra andre.
Da Sander ble født kjøpte jeg en hel haug med flasker fra Dr. Brown. De er "anti kolikk". Jeg har fortsatt å bruke disse til Nora. De er like fine enda. De er en del dyrere enn andre flasker, men holder seg veldig fine og blanke. Får ikke noe belegg inni. Jeg har til og med lånt de bort i mellomtiden. Jeg bare passer på å kjøpe nye smokker til de i ny og ne. Da Sander var ferdig å bruke de, kastet jeg alle smokkene. Så kjøpte jeg nye til Nora. Men, resten av utstyret til flaskene bruker jeg om igjen. Hverken Sander eller Nora har hatt kolikk eller andre problemer med magen. Vet jo ikke om det er pga flaskene. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med dem.

Ingen kommentarer: