3. sep. 2009

Nanny'er på tv


Det er så deilig å benke seg ned foran tv'en en kveld hvor Sander brukte 1 minutt på å sovne og Nora sov allerede da jeg la henne ned. Så switcher jeg innom SOS Barnevakten og sjekker ut hvilken familie Nanny Deb skal redde denne kvelden. Åh, for en selvtillit man får av slike programmer. Jeg har så snille barn, tydeligvis. Eller en snill gutt da. Nora kan jeg ikke uttale meg om enda. Hun er fem uker gammel i dag. Sover og spiser, thats it. Men, Sander er jo bare så snill og god. Ikke bare sammenlignet med monsterbarna på tv, men i mitt hjerte også. Han har sine sider og de kan være utfordrende nok. Men, i det store og det hele er han en god gutt. Det setter en ekstra piff på kvelden og på bildet jeg har av min egen familie å se på slike programmer i blandt. Pluss at jeg plukker med meg et par tips langs veien. Det er klart jeg hadde hatt bruk for Nanny Deb inni mellom. Som alle andre...

Ingen kommentarer: