29. sep. 2009

Money maker




I går lagde Sander og jeg sjokoladepenger. Han fikk en maskin i gave av Elin for en tid tilbake. Nå endelig fikk vi satt i gang. Han har mast i flere dager, men jeg har hele tiden glemt å kjøpe inn sjokolade. Da vi endelig kom i gang, falt han helt ut. Smeltet sjokolade i koppen var mye mer spennende enn det å faktisk lage pengene. Han spiste og spiste og jeg lagde den ene pengen etter den andre. De ble fine, men det var veldig vanskelig faktisk. Da alle pengene var klare, klarte jeg å fange fokuset hans igjen.. Da ville han jo selvsagt spise alle de pengene jeg hadde laget. Morsom aktivitet!




Kjedelig å vente på sjokoladeformene som skal blir kalde i fryseren

Mmmmmm smeltet sjokolade


Tar tid når man skal stå å se på at sjokaldebitene smelter i vannbadet

Ingen kommentarer: