25. sep. 2009

Jeg lider!

Aldri har jeg vært så misunnelig! Jeg skulle vært i New York jeg nå. Jeg tenker på jentene mine (Lena, Marit, Marianne, Trine, Nina og Janne) hvert sekund av min våkne tid.
Nesten.... Hva gjør de nå? Hvor mye er klokka der nå? Hva shopper Marit akkurat nå? Hva ser de på akkurat nå??? Jeg graver meg helt ned her. Håper de koser seg masse. Det vet jeg jo at de gjør. Og de gjør de uten meg..... buhu.... Jeg er ikke verre enn at jeg klarer å glede meg på deres vegne. Skulle bare så gjerne ha vært der selv.
Men, i dag skal jeg noe morsomt jeg også. JACKS skal ut i dag! Fridays på Aker Brygge i kveld. Det blir gøy det. Gleder meg veldig.
Nå skal jeg snart komme meg ut av døra og hente Sander i barnehagen. Han skal til tannlegen for første gang i dag. Blir spennende. Han gleder seg, sier han. Håper han mener det... Må en fin premie av mamma i dag da :-)

Ingen kommentarer: