8. mars 2009

Vennehelg

For en helg! Vi er tre stk personer som er helt kaputt her nå. Vi har vært super-sosiale og har hatt det veldig gøy hele helgen. Ladet opp med en stille og rolig kveld på fredag. Bare vi tre. Lørdag formiddag var Petter og Sander ute og fikset ting. Og så kjøpte de blomster til meg! Hvite tulipaner som er min favoritt! På kvelden kom Julie, Linnea, Karianne og Tom på besøk. Barna spiste pizza og masse godis. Det ene kinderegget eksploderte tror jeg. Det var i alle fall små små biter over alt på gulvet. Ikke Linnea i mot. Hun krabbet bare etter det store barna og spiste rester. Hun så ut til å nyte det! Vi andre spiste litt mer voksen-middag litt senere og de som er så heldige, drakk en hel del vin. Kjempe koselig kveld. Alle sov over. Søndag morgen våknet vi til et skikkelig snøvær. Og veldig vått! Vi hadde en del drøfting frem og tilbake om vi skulle gjennomføre ake-bursdagen eller ei. Sander og Julie startet dagen med fingermaling og plastelina som Sander har fått i gave.


Vi fant etter hvert ut at en del av barna hadde nok gledet seg til aking, så vi dro ut. Men, vi lot alle kakene være igjen hjemme. Alle mann alle møtte oss nede ved akebakken, hvor Petter og Tom allerede hadde laget bål og begynt å steke pølser. Noen akte og alle spiste pølser og ble klissvåte av snøen.




Til slutt var det på tide å gå "innomhus". De som hadde mulighet ble med hjem til oss på kaffe og kaker. Og det var mange! Sander fikk mange fine gaver. Tusen takk alle sammen! :-) Han leker og leker med de akkurat nå. Har vel egentlig holdt på med det helt siden han pakket de opp. Nå er vi kjempe slitne og skal ta tidlig kvelden her. Må prøver å holde meg våken gjennom Himmelblå... Men, om jeg ikke klarer det, så tar jeg det jo opp med Get-boksen min nå da! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser ut som dere hadde en super dag! Selvom det kom masse våt snø... Kasper og jeg holdt oss hjemme vi! Ikke så lett å sitte ute i snøværet med en som skal ha mat titt og ofte ;-)

Klem Carro