18. mars 2009

Mage og drømmer...

Jeg har måttet kjøpe meg gravid-klær.... Blææææ.... måtte jo kaste inn håndkledet til slutt. Liker det ikke noe særlig. Men, jeg håper det holder med det lille jeg har giddet å spandere på meg selv. Dette vil jeg virkelig ikke bruke penger på. Foreløpig er det baren mine jeans som er litt trange i livet. Overdeler går greit enn så lenge. Får se litt nærmere sommeren da om jeg må gå til anskaffelse av noe mer. Ellers kommer jeg vel til å gå med det samme hver dag! Det er fint at det er sommer da, så slipper jeg å ha så mye klær på. Når Sander skulle bli født, var det så mye snø og så kaldt at jeg måtte ha en hel del på meg. Jeg har jo de klærne enda da.
Blir nok en del tights og tunika i sommer. Og det er jo fint. Trenger ikke å kjøpe det i mammaavdelingen. Håper jeg...
Negativ i dag.... Ikke lyst på denne magen. Men, den er der. Og det er fullt party der inne. Det er jo herlig da. En liten prinse-prinsesse som virkelig vet å slå ut håret. Her danses det dagen lang. I motsetning til Sander da. Han var helt stille hele dagen. Bare lå der inne, helt musestille helt til jeg hadde lagt meg. Da var det party-on-all-night -long....

I går var jeg på Homeparty. Hverken dildoer eller tupperware... men barneklær. Fra virrevapp.no
Kjempe fine klær. Kjøpte to bukser og en skjorte til Sander. Og et pannebånd. Pannebåndet (eller om det kalles ørevarmere..) kan brukes nå eller til neste vinter igjen. Kjøpte det for å støtte en god sak. Sanitetskvinnene selger dette for å tjene inn penger til foreningen sin. De lager en "drømmedag" for barn som ikke har det noe særlig. Enten om de er syke eller om de kommer fra litt kjipe kår. Så da følte jeg at jeg måtte gi et lite bidrag til dette. 100 kr i kassa til damene og forhåpentligvis er jeg med på å oppfylle en drøm til en liten person et sted i landet som drømmer om noe helt spesielt.

Ingen kommentarer: