25. mars 2009

Slutt på gressenke-tilværelsen

I dag kommer Petter endelig hjem! Har vært på "jobb" i Badgastein og stått på ski.... Jeg har også vært på jobb, mens han har vært borte. Men, jeg har sittet ved pulten min hver dag, som jeg pleier. Ikke noe annet enn det. Tøft å være selger tydeligvis.
Sander gleder seg stort.... hmmmm... jeg sa til han i dagmorges at i kveld kommer pappa hjem. Så fortalte jeg at jeg hadde lovet pappa at Sander måtte være våken når pappa kommer fordi han så gjerne vil si natta og få en kos først. Det betyr at han må legge seg en halv times tid senere enn normalt i dag. Så ser han på meg som om jeg er helt rar... "Men, pappa kan vel få en kos i morgen han? Jeg må jo legge meg...!"
Ja ja, han gleder seg i fleng! Det er vel mest spennende å se hva pappa har kjøpt i gave til oss, en det faktum at han faktisk kommer hjem igjen.
I morgen skal de ha en "guttekveld" så da ordner vel alt seg igjen. Jeg skal, sammen med Elin, på Les Miserables. Gleder oss masse til det. Elin fikk billett av meg i "føde-gave" etter at hun hadde satt Noah til verden. Jeg tenkte at den bragden i seg selv fortjente en liten oppmerksomhet. Vi skal ut å spise et sted også vel. Vi får se i morgen hvor det blir hen.
Jeg har mest av alt lyst til å se Mamma Mia da. Jeg elsker jo Abba! Håper jeg får muligheten til det. Hvis den fortsatt går i juni, skal jeg ønske meg en billett i bursdagsgave. Men, jeg er redd for at den da er tatt av plakaten for lenge siden. Men, det er jo lov å håpe da...

Ingen kommentarer: