16. mars 2009

Helg og snart påske...

Sosial helg! I love it! Dro rett fra jobb med rykende fersk lønn i tankene. Rett på et senter for å shoppe litt. Skulle til Janine på kvelden, så jeg valgte et senter i nærheten av henne. Så, i den grad det er mulig, klarte jeg altså å bruke opp to timer og en hel del penger på Bryn Senter! Kjøpte mye til meg, noe til Sander og litt til babyen. Første jeg har kjøpt! En brun og hvit body med bukse til. Kjempe søt. Hadde glemt hvor lite str 50 faktisk er! :-)
Etter shoppingen dro jeg som sagt til Janine. Kokken hadde disket opp med skikkelig Thai-mat. Glem Yayas liksom. Dra hjem til Janine. Det var så godt!!! Masse ulike retter. Suppe, curry, biffsalat, scampi, kylling, jeg har vann i munn....mmmmmm :-)




Jeg dro hjem litt tidlig. Hadde så vondt i magen. Det hadde ikke noe med maten å gjøre da. Jeg hadde det egentlig før jeg kom. Men, det ga seg liksom ikke. Så da ble det tidlig kvelden på meg. Men, sånn utenom det, var det kjempe stas som alltid på JACKS.
På lørdag sto jeg opp tidlig. Så på en hel haug med Brothers & Sister-episoder. Har ikke sett på siden rett etter at jeg kjøpte de. Kosa meg skikkelig. Litt senere dro jeg til Strømmen for å handle og shoppe litt til.... Litt til meg, litt til Sander og ingen ting til babyen og Petter. Så dro vi hjem til mamma og pappa på Ullern og spiste middag. Sander ble igjen der for å overnatte. Petter og jeg dro til Lene sin bursdagsfest. Kjempe moro! Mange kjørbare "mager" og noen bare kjørbare. Og noen skikkelig-ikke-kjørbare.... Men, moro var det. Og mange gode kaker. Det er så gøy å gå bort til folk som virkelig har stelt i stand og fikset til de får besøk. Ser liksom ut som de har gledet seg en hel del til gjestene kommer. Hos Lene og Morten er det alltid sånn!
Søndag sto jeg opp tidlig igjen. Noen episoder til før jeg dro til Ullern på vafler sammen med Elin og Noah. Henter Sander og var hjemme resten av kvelden.
Nå er vi i gang med en ny uke. Ikke lenge til påskefjellet kaller. Det gleder jeg meg til. Håper på skikkelig sol i hytteveggen, mens de andre legger milevis med skiløyper bak seg. Jeg skulle gjerne også ha vært med på det. Men, jeg er så dårlig til å gå på langrenn. Synes det er kjempe deilig, men jeg faller hele tiden. Selv på flatmark. Så jeg holder nok fortet og soler meg, mens de andre soler seg på snaufjellet. Too bad for meg.
Jeg har faktisk falt skikkelig en gang. Og det endte med flere tusen kroner i kiropraktor etter på. Da slo jeg meg skikkelig! Jeg sto rett opp og ned på et vann. Sto faktisk helt stille og ventet på at Petter skulle spenne på seg sine ski, etter en pause vi hadde i løypa. Det blir ikke flatere enn ute på vannet. Men, skiene bare forsvant under meg og jeg landet på nakken (!) uten å ta meg i mot. Auuuuuu..... Petter lo så han nesten ikke klarte å gå hjem. Jeg var så stiv og øm at jeg kunne bare se rett fram.... Så med denne magen her, så tror jeg at jeg sparer på ski-kreftene til neste gang vi ser snøen.
Kanskje jeg er så heldig at jeg får på Sander slalåmskiene utenfor hytta. Da kan vi holde på der (i solsteika selvsagt) i mens... Å som jeg gleder meg! :-)

(Jeg stjal litt bilder av deg Stine.... :-)


Ingen kommentarer: