12. mars 2009

Hvem ligner du på?

Morsom sak egentlig... På ulike sider på Internet kan du legge inn bilde av deg selv som scannes, og du får opp et knippe kjendiser du ligner på. Har du sett det noen gang? Vel, jeg prøvde meg her en gang for kjempe lenge siden. Men, jeg kom på det i dag av en eller annen grunn. Husker at jeg var litt spent på hvem jeg skulle ligne på. Kan vel si det slik at jeg fikk litt sjokk da. Jeg ligner nemlig på BILL GATES! Er det mulig? Hadde jo regnet med at det kom opp bildet av en dame i det minste. Jeg legger rett og slett ved et bilde av meg selv, så kan du bedømme selv om jeg ligner på ham eller ei. Ha ha ha.... Har du gjort dette før? Kom det opp bildet av en du faktisk ligner på? Kjiper'n hvis alle tenker " ja, jeg ligner faktisk på den som kom opp da jeg prøvde meg"... Det vil vel da si at jeg ligner på gode gamler (RIKE) Billy det da. Hmmmm.


Ingen kommentarer: