20. mars 2009

Det store Korslaget


Er det noen som har sett på Det store Korslaget på tv? Jeg digger det! Kanskje ikke så overraskende... Jeg ser jo på en hel del rare ting på tv. Men, dette er så gøy. Da Idol gikk for eksempel, synes jeg det bare var gøy å se på de. Jeg kunne aldri tenkte meg å melde meg på et slikt program. Men, denne gangen, når det gjelder dette koret, så er jeg skikkelig skikkelig misunnelig. Jeg vil være med!!! Her er ikke enkelt-personen i fokus, men koret som en helhet. Og de er skikkelig flinke alle sammen. Skulle ønske det var en "kor-leder-kjendis" fra midt området, men det er det nok ikke. Eneste "kjendisen" vi har i nabolaget er Ullvålsæter. Tror ikke han kommer til å stille som korleder. Han får holde seg til sykkelen sin. Og til danseskøytene....
I morgen er det tid for en ny runde. Jeg gleder meg allerede!
Selv om jeg ser på mye tull på tv, så synker jeg ikke ned på nivået til Paradise Hotell, Glamourjentene, Pamela Andersson sitt show...osv. Makan... jeg har ikke gitt det en sjanse en gang. Men, det regner jeg med er lavmål-tv. Det blir litt sånn "internavis" for glamourmodellene. Og det er vel spennende kun for de som er i den bransjen. Eller?

Ingen kommentarer: