3. okt. 2008

Korma, Stordalen og god helg!

Korma kan anbefales! Det var kjempe godt og ganske sterkt! Takk for tipset Morten... Vi hadde Nanbrød og mange chutney ved siden av. Jeg ville ha raita også, men det hadde ikke butikken. Har lært meg en liten vri på raitaen av Elin. Kutte opp agurk og tomater i små biter og blande det oppi. Kjempe godt og friskt ved siden av sterk mat. Vi pleier å ha det til tandoori. Elin har alltid mange bra tips. Hun stæsjer opp alt mulig når det gjelder mat. Kan ikke en gang spise en grandis akkurat sånn som den er... ha ha... men så blir det godt og da. Sander syntes ikke Korma var noe særlig. "Det er sterkt mamma!". Så han spiste nanbrød og ris. Spennende og sunt må jeg si..

Avsluttet dagen i går med Torsdagsklubben på tv. Jeg synes det er så morsomt! Men, det kommer an på hvem som er gjester da. I går var det blant annet Petter Stordalen. Gud hjelpe meg han er så pinlig. Jeg måtte switche hver gang han sa noe. Han prøver så hardt å være morsom, og så blir det bare helt feil. Otto Jespersen så så brydd ut, mange ganger. Men, de andre er morsomme da. Jeg ler og ler. Kun en gang tidligere (mens jeg har sett på) har det vært den samme pinligheten. Og det var da Marion Ravn (sorry...Raven...) var der. Huff og huff. Men, ellers er det et helt toppa program synes jeg da.

Nå er det snart helg! Kun få timer igjen. Skal starte helgen med en aldri så liten spinning-time kl fem. Sander digger Mini-Stas, så det gjør det litt enklere. Skal bare være hjemme i kveld tror jeg. I morgen skal vi på middag til Karianne og Tom. Det gleder jeg meg stort til. Det er alltid så god mat. Og kjenner jeg oss rett, blir det mye vin! Sander skal sove på Ekeberg. På søndag skal vi på middag til Martin og Mylèn. Det blir også koselig. Lenge siden vi har vært sammen med de. Og det blir gøy for Sander og Mille å leke sammen også.

God helg!

Ingen kommentarer: