10. okt. 2008

Bilbane, Jan Thomas og god helg!



Den berømte bilbanen har kommet i hus! Og den er så kul. Til og med jeg synes det. Må vel bare vende meg til den slags, med to gutter i huset.

Sander elsker den virkelig. Vil ikke legge seg om kvelden. Når han våkner på morgenen, spretter han opp og skal leke med det samme. Det tar tid å komme seg ut av huset på morgenen kan man si.

I dag skal vi reise til en leid hytte i Telemark. Pappa fyller 60 år om litt. Denne helgen skal det feires. Mamma, pappa, meg selv, Petter, Sander, Elin, Ilan, Elisabeth (kusinen min) med mann og to barn og Lars (fetteren min) med kone og to barn. Vi skal bo i samme hytte alle sammen. Blir nok en morsom helg det her. Gleder meg veldig.


I går var det Torsdagsklubben igjen da. Som nevnt tidligere så synes jeg det var svært pinlig da Petter Stordalen var der. Jeg hadde ikke trodd det skulle bli noe særlig bedre når de drar inn Jan Thomas (har han egentlig et etternavn...?)

Men, makan til sjølironi! Han gjør seg selv til latter og "spiller" nok litt dummere enn hva han er (håper jeg da). Han visste ikke en gang hva Statsministeren i Norge heter. Ha ha. Men, hva skjer med TK egentlig? Begynner de å gå tom for smartinger? Nå i det siste har det jo bare vært de som vi kan le av og ikke med. Uansett, jeg digger det. Synes det er et så bra program.

(Beklager bildekvaliteten. Tatt med mobilen)

Ha en god helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei søta:)

Jeg må si det er veldig koselig at du har begynt å blogge litt oftere igjen:) Det er så gøy å lese!

Og ang TK, til og med Morten synes Jan Thomas var morsom:) Og det sier litt. Han er ikke akkurat fan.. Og jeg synes faktisk han var litt morsom og jeg..

Men, les denne og blogg om det, skal du se du får kommentarer. For maken til IDIOT... Jeg blir rett og slett helt satt ut..

Men, håper dere får en fin helg på familiehyttetur! Vi skal på fjellet vi også. Gå høyeste toppen i Buskerud. :)

Klem fra meg

Anonym sa...

apropos Jan Thomas, så er jeg så opphengt i botoxen i ansiktet hans at jeg får ikke med meg det han sier. men jeg så litt på TK når han var med, og jeg lo godt av hans selvironi. han har skjønt at han er litt drøy tror jeg... Blogg snart igjen, morsomt å lese.
Lillstrumpan

Solveig sa...

Hei Maria! Jeg er ikke helt sikker på hva du mener jeg skal lese? Skulle du lagt ved en link?