15. aug. 2008

Kosedag!


I dag har Sander og jeg hatt en skikkelig kosedag i sammen. Det har vært planleggingsdag i dag. Jeg jobbet litt hjemme på formiddagen. Resten av dagen hadde vi "Solveig og Sanders day of fun"! Vi kjørte ned til Lillestrøm. Jeg hadde lovet Sander at vi skulle spise enten pommes frites eller pizza. Da Burger King og Peppes var stengt pga brann, var gode råd dyre i en liten by. Vi gikk rett og slett på Jekkyl & Hyde. En skikkelig brun piano pub. Jeg har vært der "på byen" noen ganger, og liker det veldig godt. Men jeg har aldri vært der med barn midt på dagen. Men, vi ble så godt tatt i mot der inne. Sander fikk bestille selv. Servitøren (svensk of course) var super søt og veldig tålmodig. Maten var forøvrig kjempe god. Sander: "Mmmm kjempe god pizza mamma!!"
Etter maten gikk vi på kino. Sanders første gang. Vi så på Jungeldyret Hugo. Han synes det var kjempe gøy. Satt som et tent lys gjennom hele filmen. Vet ikke om denne filmen har gått veldig lenge, eller om den bare ikke er så populær. Men, det var tre barn og tre voksne i salen. Følte at vi var der helt alene jeg. Vi koste oss med godis og drikke. Han rigget seg skikkelig til, med drikkeflasken i egen koppholder på armlenet. Han var så stolt og virket så stor der han satt. Filmen kan virkelig anbefales til så små barn. Den varte bare i en time og et kvarter.
Håper det kommer en ny film snart, som passer for han. Da kommer vi løpende tilbake. Dette har vært en kjempe fin dag.

Ingen kommentarer: