7. nov. 2008

Merker meg 7/11 - min lykkedag!

Denne dagen har til nå vært fyllt med hell og lykke for min del. Sander er i Nesbyen og Petter er i Trondheim, så jeg hadde all verdens av tid på vei hjem fra jobb i dag. Jeg kjørte først innom Sportshuset for å kjøpe noen nye joggesko som jeg hadde sett på tilbud. De hadde dessverre ikke min størrelse. Ble først litt skuffet og tenkte at det var litt typisk i grunn. Da jeg skulle til å gå, kom mannen fra butikken etter meg for å fortelle at han hadde et eneste par igjen i en annen type. Og de var litt billigere. Ble så glad. De er mye kulere enn de jeg hadde tenkt å kjøpe i utgangspunktet. På vei til kassen så jeg et Bavac-stativ lyse mot meg. Skiltet på toppen viste meg "30 % på alt fra Bavac". Og akkurat det superundertøyet som jeg ønsker meg. Ved kassen lå det luer og buff fra Bula og Kari Traa til 30 % også. Så jeg fikk meg nye sko, ullundertøy og en buff fra Bula til 800! Jippi! :-)
Jeg kjørte innom Metro på vei hjem der i fra. Stoppet innom Nikita for å høre om de hadde en ledig time med det samme. Jeg har, i en hel eveighet, prøvd å finne tid til å kun klippe tuppene. Hun sa de hadde ledig med det samme, men kun hos en lærling. Men, da ble det halv pris da. Ble klippet på 10 minutter og betalte 170 kr! Røverkjøp spør du meg!

På vei ut så jeg en fin genser i vinduet på Kapp ahl. Gikk inn for å kjøpe den. Det viste seg at det var 25 % rabatt på hele sortimentet for Coop Kunder. Og jeg har medlemskort! På disken lå de strømpebukser som jeg også trengte. 50 % i dag! Mens jeg betalte fortalte jeg hun i kassa om mitt hell, i korte trekk da, og hun sa: Jeg tror kanskje du skal gå å kjøpe deg et Flaxlodd jeg. Som sagt så gjort. Kjøpte et Flax lodd og en lotto kupong. Dro hjem og skrapte frem en liten gevinst på 50 kr! Nå gjelder det bare å se om jeg vinner på lotto i morgen. Sånn flax a gitt.

Ingen kommentarer: