24. nov. 2008

Helgas oppsummering

På fredag var jeg å så på Grease i Spektrum. Å så bra det var! Sofie og Maria er bare helt fantastiske begge to! På slutten av andre akt når de sang balader både hver for seg og sammen, var jeg helt blank i øya. Nydelig var det. Vi var 13 jenter som dro sammen for å se den. Først spiste jeg middag hos Marit, sammen med Lena og Janne. Så dro vi ned til Cafe con bar på Grønland for å møte de andre. Satt der en god stund og skravla før vi gikk til Spektrum.
Lørdag morgen pakket vi oss inn og gikk en tur. "Sia-runden" som Petter kaller den. Veldig fin tur. Deilig start på dagen. Senere dro vi på Strømmen for å møte Elin. Kjøpte en del julegaver. På kvelden kom Morten og Maria til oss. Vi spiste middag og kosa oss. Morten hadde med seg alt man trenger til Irish. Og vi stilte med vin og øl. Så det ble en lystig og hyggelig kveld. Noen skravler mer enn andre... og denne ganger var det ikke meg.... tro det eller ei...
Søndags morgen dro vi til Ekeberg. Elin skulle se gjennom Sander sine gamle ting. Hun fant en hel del som hun ville låne. Det var gøy å se alle babyklærne hans igjen. Så mye fint han har! Og så mye som jeg hadde glemt.
Resten av søndagen holdt vi oss inne. I alle fall Sander og jeg. Petter jobbet litt på terrassen. Han er så flink! Pakket bort det meste av verktøy o.l nå. Siste økt før vinteren. Det er jo ikke noe stress. Vi skal ikke bruke den før til sommeren uansett. Den blir så fin og så enorm! Gleder meg til å tilbringe sommerdager der ute. Skal ikke begynne å glede meg til det enda. Vi skal gjennom vinteren først. Jeg liker vinter og snø.
I dag skal jeg på shopping med svigermor. Det blir koselig. Vi skal handle litt ting som Sander trenger. Svigerfar ringte meg halv åtte i dag morges. Da var han på salg på XXL. Hadde sett barnedresser fra Helly Hansen på tilbud i en avis. Men, i et begrenset opplag. Han hadde funnet en i Sander sin størrelse og ringte og lurte på om vi ville ha en sånn. De er så snille!! Og helt gale. Snart kommer det et barnebarn til. Vi gleder oss alle sammen til det. Sander får et fetter i desember (min søster) og en fetter eller kusine i april (Petter sin bror). Det blir stas det. Blir spennende å se hvordan han takler det. Enn så lenge så er han ene og alene blant alle besteforeldre, tanter og onkler.

Ingen kommentarer: