4. nov. 2008

Indisk, sofa og tv-kveld


I går prøvde jeg meg på enda en ny indisk rett. Denne gangen Garam Masala. Mmmmmmm! Ganske så sterkt, men å så nydelig. Kylling, paprika og den fantastiske sausen. Hadde, som alltid, mango chutney til. Og Elins geniale Raita-variant. Sander nøyde seg med ris og nanbrød. Det var nok litt sterkt for han.

I dag startet vi dagen med foreldresamtale i barnehagen kl 07:00. Zzzzzzz. Hyggelig møte i og for seg. Ikke noe å klage på hverken fra de eller oss.

Jeg la forresten ut vår mini-sovesofa for salg på finn.no i går. Gud som vi blir nedringt hver gang vi setter noe inn der. Effektivt må jeg si. Denne var til salgs for 300 kr, så det er ikke rart folk er interessert. Men, det rareste av alt var at Mylén skulle sette seg ned på Finn.no i går for å se etter sovesofa. Og hun ble ganske overrasket da hun fant det hun så etter i sitt eget nabolag. Og ikke minst overrasket da hun så hvem selgeren var. Hun kom rett opp til oss for å ta en titt. Og
vips, så var den solgt. Skal rett hjem etter jobben å støvsuge den osv. Så kommer Martin og henter den. En så og si ubrukt liten sofa til 300 spenn. Ikke verst.

I kveld skal jeg bare nyte sofa, pledd, kubbelys, tv og mitt eget selskap. Det skal bli ganske digg egentlig. Jeg er så glad i høstmørket jeg..

Ingen kommentarer: