27. nov. 2008

Gi meg et juleminne!


Jeg er så "julete" om dagen at det er helt sjukt. Jeg gleder meg masse masse. Og så er det så gøy at Sander også gleder seg. Spesielt til "niss" kommer med pakker. Og alt det godiset han skal spise. Han er forøvrig den eneste jeg sliter med å kjøpe gave til i år. Vet fortsatt ikke hva jeg skal gi han.

Men, dagens ønske fra meg til deg: Legg igjen en liten kommentar med ditt beste juleminne eller din beste tradisjon, eller et eller annet. Jeg vil ha tips og jeg vil drømme meg litt bort i juleminner. Fortell fortell!!!


24 dager igjen til juleferie i 16 dager! Juhu! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

julen julen julen den er her... snart. hvertfall for meg, har julen begynt for lenge siden. ettersom jeg har termin i julen, har det surret oppe i hodet mitt siden i våres:o) mitt beste juleminne blir nok om noen uker. da kan jeg komme tilbake til det og fortelle mere..:o)

Anonym sa...

Keira på 2,5 får balansesykkel (noen ganger kalt løpesykkel) til jul i år. Synes de virker så smarte. Kanskje et tips til Sander.