17. juni 2008

Stor dag!



I morgen er det en stor dag! Det er Bon Jovi konsert på Ullevål Stadion. Jeg har vært fan siden jeg gikk på ungsomskolen. Leeeenge siden.... Har vært på konsert med de før. Da jeg gikk i 8. eller 9. klasse. Stor opplevelse!

Rett etter at jeg hadde født, var venninnene mine på konsert i Glasgow. Jeg satt hjemme i sofaen med helt ny baby på fanget og fikk deler av konserten via mobilen min. Det var en del musikalske opplevelser jeg gikk glipp av i den perioden. Fikk også spørsmål om jeg ville ha billett til Nilsen, Lind, Holm og Fuentes på Parkteateret også. Den første konserten de skulle ha. Det var den 11/3. Men, jeg fødte den 4/3, så det passet litt dårlig.

Jeg fikk rettet opp i det igjen. En varm sommerdag skulle de spille på Tusenfryd. Jeg tok med meg Sander i vogna og dro av gårde. Så vel litt hysterisk ut der jeg rusla rundt på tivoli alene med en nyfødt baby. Litt sånn; Jeg har blitt mor og da skal man på tivoli!!! Gudskjelov kom Elin og Ilan og møtte meg. Fikk med meg Boys of summer og Halleluja live, endelig!

Ville ha øreklokker til Sander da. Lille babyen og den voldsomme bassen. Men, det fant jeg ikke noe sted akkurat da. Noen kreative jenter i informasjonen hadde pads i veska si. De rullet små kremmerhus av padsene og vi puttet de inn i øra hans. Så klistret vi legetape utenpå. (De pleide å gjøre sånn på hestene sine!). Om det virket det vet jeg ikke. Han så ikke ut til å plages i alle fall.

I morgen skal jeg på konsert uten barn. Men, gleder meg som en unge! Kanskje fjortis forelskelsen blusset opp igjen. Hvem vet? Skriver nok et referat om det senere.

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg ler høyt når jeg ser for meg de padsene. vi holdt på å le oss i hjel av sander,og han så opp på oss fra vognen veldig undrende på
hva som var så jævla morsomt!! ha ha. hadde akkurat møtt ilan også, så han syntes nok vi var spesielt fjåsete der vi holdt på.