10. juni 2008

Brokeback mountain vs. Sex og singelliv



I morgen skal Petter ut på tur igjen. Til nord-Norge for å fiske. Helt til søndag. Har disse turene et snev av brokeback tro!? De kommer jo aldri hjem med noe som helst slags fangst. Ja, jeg vet at det driver med catch & release. Men, allikevel...
Jeg skal vel bedrive tiden med Sex and the city i mens jeg da. Eller leke lille huset på prærien sammen med Sander.
Vi skal i alle fall kose oss. Begynner å bli vant til dette nå. Men, nå er det siste uka for denne gang. Så skal vi snart ha tre uker ferie i sammen, alle tre. Det skal bli gøy det. Blir hverken brokeback eller singelliv da. Bare ren og skjær familieglede :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vil nok ikke vite hva som skjer på disse fisketurene. Jaktturene er enda verre ;)

Fin blogg :)

Solveig sa...

Ha ha... jeg er egentlig glad for at jeg ikke vet. Enkelte ting får bare holde seg i lavvoen.

Moro at du leser! Takk :-)