9. juni 2008

Helg og moro


Enda er herlig helg kan krysses ut på kalenderen. Fyllt med solskinn og moro. På fredag hentet jeg P på togstasjonen i Lillestrøm. Endelig!! vi dro sammen for å hente S i barnehagen. Han ble så glad for å se pappa'n sin igjen. Hadde jo nesten gått en uke. Vi handlet og dro hjem. På trappa ute ble det gaveutdeling. S fikk masse fine klær og jeg fikk parfyme og fire vin! Det er til husholdningen da, ikke til meg. Men, jeg ble glad for det. Jeg er jo husholdningen!
Vi koste oss med Fajitas og film på tv på kvelden. P sin favoritt. Eller dvs alt som kommer fra Mexico, er P sin favoritt.
Lørdag morgen pakket vi sekkene og dro ut i marka! Møtte P og F og lille Foxie ute i skogen. De jobbet med å blåse opp kanoen mens jeg og S stod og så på....som vanlig...
Kanoen ble full av luft og etter hvert også full av baggasje. F padlet innover mens vi andre gikk på stien. Det var ganske så langt. S stakkars hadde på seg crocks og redningsvest..i den varmen. Han gikk og gikk. Tapper liten fyr det der. Vi kom omsider frem til vår "base-camp". En hel dag med bading og soling. Og noen iskalde pils, for enkelte. P hadde med seg S på en liten kanotur. Han storkoste seg og ville ikke opp på land igjen. Bading der i mot, kunne han godt droppe. Det var ikke så spennende.
Ut på ettermiddagen kom resten av følget. K, J, B, B og P... :-) Vi dro hjem etter hvert, mens det andre ble igjen for å sove over under åpen himmel. Jeg var veldig misunnelig. Men, P er så forkjøla, så det var best å komme seg hjem. S fikk sitte på skuldrene til pappa hele veien tilbake til bilen. Det var nok best, for det var faktisk ganske så langt å gå.

Søndagen dro vil til M og A på besøk. En deilig ettermiddag i hagen dems. Vi dro hjem etter hvert fordi det M og L skulle komme til oss på grilling. M og A skulle også kommer etter oss. De ville bare dusje og sånt først. Vi hadde så vidt kommet hjem, da M ringt og sa de nok ikke kunne komme allikevel. A hadde kjempe vondt og ville ta det litt med ro. Hun er jo ganske så høygravid. Vi andre grillet og koste oss ute resten av kvelden.
I dag morges våknet vi til en svært hyggelig telefon. A hadde født i løpet av natten! Tjohei! Vi ønsker alle lille Moa velkommen til verden.
Har ikke telling på hvor mange som har født og hvor mange det er igjen av mine "13" nå. Men, det er ikke viktig heller. Det viktige er at det går bra med alle. Og det ser det jo ut til at det gjør.
Jeg konsentrerer meg mest om mine "2" akkurat nå. Jeg er så spent og glad på deres veiene.
Dette har jeg ventet lenge lenge på!!! :-)

Nå stålsetter jeg meg for en ny uke fyllt med busy-program. Mye moro som skal skje hver eneste dag denne uken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så gøy at dere var ute og padlet! Det må ha vært helgen etter oss tror jeg. Kanskje vi kan dra på padletur sammen en gang? :)
Hvor var det dere var hen?
Klem:)