23. juni 2008

Referat... J.A.C.K.S

En helg full av moro! Startet med jentefest hos June på fredag. Reker, hummer og mye latter. Lørdag sto jeg opp tidlig for å dra på Sats (!). Ja, du leste riktig. Har faktisk vært der opp til flere ganger. Kan faktisk ikke stille i kategorien støttemedlem. Vært der to ganger i uka...i to uker. Skal i dag og på onsdag igjen. Slett ikke verst det. Den syklinga ble jo aldri noe av. Men, jeg har begynt å ta toget. Tenker nok mer på miljøet (Les: lommeboka) enn min egen helse tydligvis.
Lørdag var det fest igjen. Denne gangen hos meg. Venninner og vin er aldri feil. Noen drikker mer vin enn andre. Det er heller ikke feil. I alle fall ikke hvis jeg skal dømme. Koste meg skikkelig og fikk masse fine gaver! Takk takk...
Søndag var det familiedag. Petter og Sander kom hjem ut på dagen. Vi dro til Losby for å møte Karianne, Tom, Julie og Linnea. Jeg har jo skrytt av Losby om hvor bra det og hvor hvor moro Sander synes det er. Så da ville de være med å sjekke ut. Det begynte selvfølgelig å regne da vi kom frem. Gikk ned til fjøset (eller er det en stall??). Vi så først på dyra som sto ute. Etter hvert, da det hadde regnet en stund, skulle vi inn. Stengt pga sykdom!! Makan til skuffa unger...og voksne. Hva er vel bedre da enn å gå inn på kafeen og trøste seg med nystekte vafler tenkte vi! Utsolg for vafler! For en pangstart på familiedagen!
Si dro alle hjem til oss og bestilte en hel del mat på døra. Julie og Sander fikk lekt masse. Og Linnea sov som vanlig gjennom det hele. Drømmebabyen...
Petter og jeg avsluttet helgen med en film. "I am legend". Ikke så veldig bra akkurat. Men, Will Smith spiller veldig bra i filmen, det skal han ha. Men, storyen....ikke så bra.
Nå er vi i gang med en ny uke. I morgen skal vi grille hos Morten og Maja med flere andre venner. Det blir koselig. Sander skal få være med da. Og til helgen skal vi på tur igjen!

Ingen kommentarer: