8. jan. 2009

Tusen takk! Og litt annet....

Nå er jeg så inspirert! Jeg har fått meg en "teller" som sier meg hvor mange visninger og unike treff det er på bloggen per dag. Fikk den i går, så telleren gjelder fra 7/1. Skulle ønske jeg hadde fått dette litt tidligere, men jeg visste ikke om det. Hadde virkelig ingen anelse om at det er så mange som er innom i løpet av en dag! Så gøy! Tusen takk til alle som leser. Og kjempe tusen takk for alle gratulasjoner jeg har fått på mail, blogg og Facebook. Skal bringe de videre til Petter.
I dag er jeg hjemme med Sander som har spydd seg gjennom natten. Deilig.. Og jeg er jo ikke noe særlig kvalm fra før av. Hmmmm.... Hater det der, når vi må opp flere ganger per natt og dusje han, vaske sengetøy, spyler alt osv. Men, så er det jo så synd på han da. Så det er bare å holde motet og humøret oppe og roe ned han som faktisk har det skikkelig kjipt. Da er det kun mamma som gjelder. Da kan ikke mamma også kaste opp, selv om det er svært nære hele tiden.
Stakkars Petter hadde jobbet full dag på sin egen jobb, og så hjulpet til som elektriker på et hus til langt på kveld etter det. Han hadde jobbet ute og var kjempe kald og sliten da han kom hjem. Fikk hvilt litt og fikk i seg mat og varmen, så i gang med vasking og stelling av den syke.

I dag er han selvfølgelig helt fin, men barnehagen vil nok ikke ha ham inn der i dag. Og det er fullt forståelig.
Så i dag skal vi bare kose oss hjemme i sammen.

Ingen kommentarer: