5. jan. 2009

Dinner and a movie


Som nevnt var vi på kino i går og så Max Manus. For en fantastisk film! Jeg er imponert over alt fra skuespiller-prestasjoner til effekter og hvordan de har klart å lage en film som faktisk ser ut til å være innspilt på den tiden. Veldig bra. Jeg gråt meg gjennom hele slutten. Helt til vi kom ut på gata. Petter bare lo av meg. Jeg klarte liksom ikke å stoppe heller.

Det blir alltid så spesielt når man ser på filmer fra virkeligheten. Da blir hele stemningen helt annerledes.

Etter filmen spiste vi på en ny restaurant i Lillestrøm som heter Chi. Ligger rett bak kinoen og er absolutt verdt et besøk.

Kinesisk/thai var det vel. En veldig smakfull og delikat innredet restaurant. Ikke noe Chinatown-stil akkurat. Nydelig mat, ikke så dyrt og kjempe fin service. Vi betalte ca rett under 500 kr for to hovedretter, to øl og en farris. Ikke så verst det akkurat.

Gleder meg allerede til vi skal dit igjen.


Legger ved link til stedet http://www.chi-restaurant.no/


Ingen kommentarer: