11. jan. 2009

Tante Solveig :-)


Jeg har blitt tante! Endelig! Elin og Ilan fikk endelig ønsket sin Noah velkommen til verden på fredag kveld. Alt er bra med alle tre. Lørdag ettermiddag fikk vi invitasjon til å komme på besøk på sykehuset. Vi hastet av gårde så fort vi kunne. Vi ventet i cafeen på Ullevål en stund, så kom de endelig. Vi var så spente. Rart når det er så nære. Vi måtte le da de kom inn døra. Ilan trillet Elin i rullestol, mens Elin trillet Noah i tralla si. Som et lite familie-tog rett og slett.

Etter besøket dro vi opp på Ekeberg og leverte fra oss Sander som skulle overnatte der. Så dro vi videre til Karianne og Tom på fest. Kjempe gøy! Masse morsomme folk. Alle drakk en god del vin og drinker kan man si. Da er det tøft å være "kjørbar". Men, det var gøy for det.

Jeg har forresten kjøpt meg Brothers & Sisters på dvd. Sessong 1. Jeg har aldri sett en eneste episode, så jeg gleder meg veldig over min nye gave til meg selv. Da jeg våknet i morges, så jeg to episoder. Jeg lo litt og gråt en hel del. Jeg elsker den allerede.

Ut på dagen dro vi opp til Ekeberg og hentet Sander. Tid for juletrefest! Barnehagen arrangerte på Folkets hus her vi bor. Nå har vi kommet hjem og Sander sitter og nyter godis fra nissen og Nrk Super. Jeg er helt ferdig og skal hvile meg litt. Trøttheten henger så kraftig i enda. Håper det gir seg snart.
Har i alle fall hatt en digg og morsom helg. Og jeg har blitt TANTE!!!!! :-)

Sander var søt på sykehuset da. Han løp bort til Noah sin tralle og klappet på han. "Dette er min baby-venn!".

Har tatt noen bilder da. Kommer kommer....

1 kommentar:

Metteliten sa...

Det var det jeg sa, du kom til å elske den serien! Den er rett og slett fantastisk!

Gratulerer som tante, det var på tide! Stakkars Elin, hun var vel rimelig lei på slutten!!

Håper trøttheten din går over snart, vennen!

Klem fra Mette