12. jan. 2009

Thailand og fargevalget...


I dag reiser Karianne, Tom, Julie og Linnea til Thailand. De skal være der i 6 uker. God tur alle sammen!!! Jeg gleder meg allerede til de kommer hjem igjen jeg. 6 uker er veldig lenge. For dem kommer tiden til å fly alt for fort da. Heldige er de! :-)
Jeg gleder meg masse til Elin kommer hjem fra sykhuset også. Håper det ikke er så lenge til. Men, nå er det så mange som skal besøk fremover, så jeg må vente litt sikkert. Noah er så nydelig!
Skal jobbe meg gjennom denne uka fort som fy. På mandag om en uke skal jeg på ultralyd. Det gleder jeg meg til. Blir spennende å se om alt er bra og hvor mange det evt er! Ha ha... jeg kan le nå ja. Men, det er ikke sikkert jeg ler så høyt hvis det er flere enn en... Det viktigste er at alt er bra i alle fall. Det er så mange som spør meg om hva jeg tror det blir! Ha ha, det synes jeg er et helt merkelig spørsmål. For det første spiller det ingen rolle hva det blir. Og for det andre så er det helt umulig å ha en følelse. Sist var jeg helt sikker på at det var en jente... Uansett så blir jeg like glad for det ene eller det andre.
Det er jo veldig mange jenter som vil ha jente. En som kan være rosa fra topp til tå hver dag. Og som synes at de er heldige fordi nettopp de fikk jente!! Sånn er i alle fall ikke jeg. Og skulle det bli jente, så tror jeg ikke hun ville være rosa fra topp til tå hele dagene lang heller. Det er så mange andre farger som er hundre ganger kulere enn rosa synes jeg. Det er liksom litt sukkersøtt og klissete på en måte. Jeg synes det er finest med en variasjon av mange farger. Ikke samtidig da.. men bytte på litt. Det er ikke gitt at jenter skal være rosa og gutta skal være lyse blå. Sander hadde ikke så mye lyseblått egentlig. Men, mye grønt, brunt, beige, mørke blå osv. Det er så mye fint å velge i!

Jeg er jo litt rar sånn sett da tydeligvis, for jeg klarte å si i en sammenheng at jeg synes Sander så så barnslig ut i sparkebukse. Det var faktisk på Merete sin bursdag og Sander var 7 uker gammel!



Ingen kommentarer: