23. okt. 2009

I'm back











Nå er det lenge siden sist. Mye har skjedd, men ikke så mye spennende egentlig. Har vært på fjelltur med trolla mine, Elin og Noah. Det var veldig deilig. De har en leilighet på Gaustadtoppen. Vi var der i tre dager og kosa oss. Forrige helg var vi på overnatting på Oppsal. En kjempe koselig kveld hos Karianne og Tom, sammen med Merete og Verner. Nydelig mat, som alltid, og mye god vin! Mmmmmmm :-) Dagen derpå ble tilbrakt i skogen, på trilletur med barna. Deilig.
Ellers flyr dagene fra meg her hjemme. Barseltreff, trilleturer, shopping, cafè m.m.
Jeg har begynt å følge med på Unge Mødre på tv. Det er så morsomt. Mange morsomme mennesker der. De fleste er faktisk litt smartere enn jeg hadde trodd. Bortsett fra Maria 18 år fra Lambertseter. Hun er så lite smart at jeg blir helt brydd. Sitter og ser på det nå. Hun snakker om å døpe datteren sin. I "schirka". Snakker om dåps-scholen! Osv. Blir helt rar av å høre på de som ikke kan forskjell på skj og kj lyd. Hun gruer seg til dåpen fordi hun har "sceneskrekk"! Hva tror du liksom? Det er ikke en opptreden da. Det er ingen som følger med på noe annet enn sitt eget barn allikevel. Huff a meg. Hun ble forespeilet hva hun ville bli spurt om i dåpssamtalen og trodde da at hun ikke fikk døpe om hun ikke sa hun var troende. Hun visste godt hva det innebar og bli døpt. Datteren ble da kristen og velsignet av Gud, Jesus og resten av slekta dems. Makan....
Jeg følger også med på Home & Away.... jada....jeg vet....men er helt hekta. Og i dag gråt jeg en skvett faktisk. Er det mulig å innrømme dette på nett??? Men, ja jeg gjorde det. Sally tilga Mr. Stewart nemlig. Rørende moment..... Hahahahaha....
På onsdag var det tid for JACKS igjen. Alle jentene (minus Stine dessverre..) var hjemme hos meg på viltmiddag. Vi ble mette i magen alle sammen. Hadde en kjempe koselig kveld.
Nå er det endelig helg. Det spiller sånn generelt ingen rolle for meg om det er helg eller ukedag. Men, det er jo allikevel ekstra hyggelig med helg når Petter faktisk skal være hjemme hele helgen. Nesten..... Skal jobbe i kveld og på dagen på lørdag og søndag. Men, ellers hjemme. Gleder meg til det.
Ha en fin helg alle sammen!

Ingen kommentarer: