12. okt. 2009

Dagens antrekk


Jeg er ingen moteblogger akkurat. Og det av den enkle grunn; jeg er ingen moteløve for å si det sånn. Men, jeg kan vise dere Noras antrekk for dagen. Denne dressen fikk vi av Martin og Mylen da Nora ble født. Den er fra "Me Too" Barneklær. Et dansk merke.
Den rykket rett opp på første plass på favorittlisten min. Jeg synes den er så fin! Deilig å ha på seg inne nå som det begynner å bli kaldt ute. Før kulda satte inn, hadde hun den på seg når vi var ute på tur. Body og strømpebukse under. Og en lue. Det var mer enn nok inne i lammeskinnsposen. Nå er det litt kaldere, så nå har hun en tykkere dress på seg. Så da har denne nydelige dressen blitt til kosedress for inne bruk. Tusen takk M3M! Hihihi....

(Takkekortet ligger forøvrig her på kommoden. Jeg gadd ikke poste det når dere bor så nærme. Petter tar det med så snart som mulig!)

1 kommentar:

mylen sa...

Så koselig å se at Nora bruker kosedressen.. Hun var veldig fin i den :) Skulle gjerne hatt en slik kosedress selv :)