18. aug. 2009

Motetips på morran

Jeg sitter nå og ser på God Morgen Norge. Hanneli Mustaparta (heter hun det? Dama til Espen Lind?) er moteblogger og kommer med tips. Nå sitter hun på taket til Tv2 sammen med Signe og snakker om høstens trender.. Det er vel ikke en nyhet at 80-tallet er tilbake. Jeg er fortsatt litt sjokkert over det. Men, samtidig merker jeg at jeg smyger sakte men sikkert tilbake til ting som jeg hadde på meg på ungdomskolen. I går kjøpte jeg meg en "seiler-genser" som vi kalte det "før-i-tida". Hvit og blå stripet på tvers.
Anyway... ikke det jeg skulle fortelle i det hele tatt. Hanneli er opptatt av at vi skal ha skuldre i år. Dvs å fremheve de med skulderputer!!! Har'u hørt? Mye som er velkomment tilbake igjen altså.... men skulderputer?? Nei, der går grensa for min del. Tror jeg da....

Ingen kommentarer: