19. aug. 2009

Mer shopping!

I går var Nora og jeg en tur i Lillestrøm og møtte Elin og Noah. Spiste lunsj og shoppa litt. Kjøpte meg en olabukse, en topp og en jakke. Neste uke skal jeg på shopping for real! Da blir det nok litt mer håper jeg. Med Katrine, June og Caroline (og Nora, Pernille, Max og Kasper....) . Håper i alle fall at det blir alle sammen. Kaffe, lunsj og shopping et eller annet sted.
I morgen er det fysio på helsestasjonen. Kan jo være greit å få med seg. Snart er det helg igjen også. Sander skal være med mormor og morfar på hytta. Han gleder seg stort til det. Jeg skal spise lunsj på jobben på fredag og gleder meg stort til det.
Ikke mye å dele med dere i dag. Har ikke gjort noe spes. Håper på å legge meg snart, men må nok vente et par timer til dessverre. Stjerna har ikke tenkt å legge seg før tolv. Så da er det bare for mor å vente da.

Ingen kommentarer: