10. aug. 2009

Ammer så det suser

På fredag ble jeg enig med helsesøster at vi skulle bruke store deler av helgen til å øve oss på ammingen. Nora er veldig flink, men gir seg så lett og blir helt hysterisk. Jeg hadde avtalt med helsesøster at vi skulle komme tilbake i dag på formiddagen. Jeg har jo ikke ammet en eneste gang denne helgen, pga fullt program. Prøvde litt i går, men det samme sinnet var tilbake. Da ga jeg meg med det samme.
Jeg tuslet inn på helsestasjonen og følte meg ganske døv i dag. Ikke forberedt i det hele tatt. Men, hva velger Nora å gjøre da? Joda, hun gulper i seg et helt måltid uten å bli sint eller frustrert! Jeg fikk skryt fordi vi hadde vært så flinke til å øve. Jeg tar jo ikke i mot skryt som ikke er fortjent.... haha... jeg måtte selvsagt innrømme at dette var helt tilfeldig! Da vi kom hjem fikk jeg gitt henne enda et måltid og nå skal jeg i gang igjen. Hun får ikke spist så mye som hun pleier da. Så det blir hyppigere måltider. Men, vi får det i alle fall til! Klapp på skulder'n til Nora! Flink jente!

Ingen kommentarer: