8. aug. 2009

Matinntak

Hva er forresten "vanlig" når det gjelder morsmelk? Jeg jobber med ammingen men kommer liksom ikke helt i gang. Så jeg gjør som sist. Pumper og gir på flaske. Hun spiser ca 100-11o ml per måltid. Ca seks ganger i døgnet. Det er i alle fall mer enn nok. Hun er jo bare 9 dager gammel. Legger på seg og sover masse. Så fornøyd er hun tydeligvis. Morsmelken kan man vel ikke få for mye av uansett? Skal jobbe videre med ammingen. Håper hun kommer i mål snart. Hun suger og har skjønt poenget. Men, hun blir veldig fort sint. Og da rakner alt. Da kan jeg bare glemme det.
Skal til en Manuell terapeut som skal se på nakken hennes. Helsepersonellet mener at hun kan være litt stiv i nakken fordi hun satt fast så lenge under fødselene. Og dermed ligger hun ikke så godt. Pluss at hun dytter tunga litt bakover i munnen. Det gjorde Sander også. Han var ikke villig til å gi det et forsøk en gang han. Jeg pumpet døgnet rundt og ga han på flaske også. I åtte måneder. Det er litt av en jobb, så jeg håper vi får det til snart altså.
Mett er hun i alle fall. Og det er det viktigste.

Ingen kommentarer: