30. aug. 2009

The City

Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle begynne å følge med på noen nye serier på dagtid. Men, så kom jeg plutselig over The City og ble hekta med det samme. Jeg har ikke sett en eneste episode av The Hills før, så disse menneskene er helt nye i mitt liv. Nå er de rett og slett mine nye venner i regnværet. Og med egen Get-boks i huset, så går jeg ikke glipp av en eneste episode. MTV er jo litt mongo når det gjelder serier da. Det kommer episoder i hytt og pine. Jeg har ikke fulgt med i mer enn en måneds tid, men har allikevel rukket å se noen av episodene opptil flere ganger. I dag har jeg sett "the break up" mellom Jay og Whitney for tredje gang. Og jeg har grått sammen med de for tredje gang. Huff av meg. Jeg blir jo så trist av det hele. De er jo så søte. Selv om Jay ikke har helt rent mel i posen, mildt sagt....så er de jo søte. Det er ikke så patetisk som Alli og Adam liksom. Hahaha.... jeg blir litt brydd av meg selv nå kjenner jeg. Mine nye venner liksom... Selv om jeg blir trist, så er det jo litt digg å se at disse vakre og vellykkede New Yorkerne også sliter med sitt i blandt... Og så Olivia da!! What a bitch.... Nei da, nå gir jeg meg. Men, hun er jo det da.. Ikke sant?

Ingen kommentarer: