9. mai 2009

Shop til u drop

I dag morges kom mamma hit og ble med Sander og meg til Jessheim Storsenter. For et fabelaktig sted! Så mange fine butikker og så få folk. I love it. Begynte dagen med en hel rad med barnebutikker. Mormor gikk bananas som vanlig. Og jeg også. Vogna holdt på å tippe over pga alle posene. Vi tok en is og kaffe pause før vi skulle gå i gang med shopping til meg selv og mormor. Men, da vi kom inn i første butikken ringte morfar. Han var ferdig med det han holdt på med og var klar til å bli hentet. Og vi hadde ikke en gang begynt! Hadde vært der i kun to timer! Vi rushet bort til Skedsmo for å hente han. En liten sving innom Plantasjen for å kjøpe alt det de skulle ha. Så fikk vi overtalt han til å bli med på en liten runde på Metro på Lørenskog. Han tok med seg Sander rundt omkring og kjøpte is osv. Vi var igang igjen! Puh! Kjøpte en god del til. Nå er stua full av alle de herlige nye klærne til babyen, Sander og meg selv. En skikkelig fin dag med masse nye fine ting!
Petter er på utdrikningslag til Mads i dag. De koser seg masse. Håper Mads også gjør det da. Han var i ganske så bra form da jeg snakket med de før i dag i alle fall. De er nok i full gang med middagen og festen nå. Etter en lang dag med crazy aktiviteter. Håper de koser seg masse. Det ser jeg vel på han som kommer hjem i løpet av natta! Jeg skal nyte en stille kveld med sofa og pledd i dette kjipe været. I morgen tidlig er jeg klar for en liten biltur til Hvasser hvor vi skal spise lunsj. Blir så hyggelig!

Ingen kommentarer: