5. mai 2009

Info ang kommentarer!!!

Det er mange som har kommentert til meg (muntlig) i det siste at de ikke får til å kommentere innleggene mine. Det er jo litt trist i og med at jeg ønsker meg mange mange kommentarer!

Slik gjør du:

Trykk på kommentarfeltet under teksten: der det står 0 Kommentarer. Den linjen er aktiv. Skriv så en kommentar i feltet som kommer opp. Deretter må du skrive inn oppgitt kodeord i ordrebekreftelsen. Trykk deretter på anonym og publiser kommentaren din. Det er ikke vrient i det hele tatt, selv om denne stien ser veldig lang ut.
Men, skrive gjerne "hilsen...." i tekste da, så jeg ser hvem det er i fra. Om du ikke vil være anonym da. Det er også lov :-)
Hvis du vil se at din egen kommentar har kommet med, så oppdaterer du siden bare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ella 8pv!! testing testing..

Anonym sa...

Har skrevet noen komentarer med det er aldri gjort riktig før nå... Det kommer seg, det kommer seg! Merete

Solveig sa...

Herlig! Keep up the good work. Regner med mange kommentarer fremover nå.