23. mai 2008

Livet leker

Nå er det snart helg! Snart helg betyr en hel masse planer. I dag skal jeg og S grille hos mamma og pappa. Sammen med flere andre da. Mamma har nemlig bursdag. Mine venninner skal på byen. Hadde kunnet tenke meg å være med de ut, men sånn er det. Mamma skal feires!
I morgen skal jeg sammen med E og S på messe. På kvelden skal jeg være kjærste med P.
S skal nok legge seg svært tidlig i morgen.... Vi har ikke vært sammen på lenge, så nå trenger vi å være kjærstepar. Vi bor sammen altså.. men er så busy begge to.
På søndag skal vi i bursdag til kusina mi sine sønner. De bor i Asker. Jeg har jo selvfølgelig en venninne som nettopp har født (mens jeg var i Amsterdam), og hun bor på veien ut dit. Skal innom henne på besøk på veien ut til Asker. Det gleder jeg meg til.

P skal ikke være med på noe av dette. Derfor har vi satt av lørdag kveld til å være sammen. Han er midt oppe i jegerprøven. Han trenger litt lesetid og skal få det både fredag og søndag, mens vi bråkemakerne er ute av huset. Ikke lett for pappa å lese til "eksamen" når vi er hjemme og skravler hele tiden. Han skravler nemlig aldri...i følge seg selv.
Men er det noe rart at jeg skravler hele tiden når han først er hjemme. Da må jeg rekke å si alt det jeg har tenkt på mens han ikke har vært der. Og jeg rekker å samle opp en hel del på den tiden. Stakkars, jeg hører selv at jeg er slitsom. Men, sånn er det når man er mye borte.
Etter 15. juni skal vi være sammen på kvelden igjen. Det gleder jeg meg til. Jeg har til og med bursdag i mellomtiden. Håper han husker på det...

Utenom det, så gleder jeg meg til helg. Håper vært er bedre enn det var forrige helg. Jeg hadde nemlig tenkt å pakke bort vanter, boblejakke og lue for en stund. Gidder ikke ta det frem igjen hele tiden nå. Håper i alle fall på opphold mens vi griller i dag da. Det er vel ikke så mye forlangt?

3 positive ting med helg:
FRI
S
P

3 negavtive ting med helg:
hmmmmmmm
har ingen!

Livet leker med den som er positiv! :-)

God helg!

Ingen kommentarer: