19. apr. 2009

Villmarksmessa og hagemøbler

Nettopp kommet hjem fra Villmarksmessa. Mange mange av våres penger ligger der nede nå. Petter fikk seg enda to jakker til i dag. Vi røyk jo på nesten 400 kr bare i inngang og is. Andre gangen Petter og Sander er der i år. Min første. Jeg tok rett og slett en for familien. Ikke fullt så spennende synes jeg da. Men, hyggelig å gjøre noe sammen. Vi har virkelig jobba på spreng i hele dag. Så vi fikk en velfortjent pause. Jeg har vasket klær, rydda og vasket hus i hele dag. Det går ikke akkurat unna om dagen, så jeg bruker lang tid og tar mange pauser. Magen blir sliten litt for fort...
Petter har bygget terrasse i hele dag. Med god (moralsk eller psykisk) støtte av Sander.
Nå er Martin her og hjelper til. Den blir så stor og fin. Gleder meg til å ta den i bruk. Drømmer meg bort i nye hagemøbeltilbud hver dag. Det er så mye fint. Vi vet ikke helt om vi velger en sånn mørk kurvsofa gruppe med hvite puter som er over alt nå, eller om vi går for stoler og spisebord. Vi får se. Kikker bare enn så lenge. Og det er mye fint på markedet.

Ingen kommentarer: