19. apr. 2009

Søndag og sol.

Ikke spes vanlig for meg å stå opp så tidlig på en søndag. Ikke etter at jeg har sovnet kl tre på natta i alle fall. Skrøyt godt av hvor lenge jeg får sove osv på festen til Merete i går. Og så ender jeg opp med å måtte stå opp kl ni i dag. Puh! Ja ja, det er vel ikke så lett når sola skinner rett inn i rommet heller. Best å komme seg opp å nyte litt av dagen da. Eller? Jeg skal vekke P kl ti, så skal jeg legge meg litt igjen. Er så trøtt nå.... zzzzz.
Hadde en kjempe koselig og morsom kveld hos Merete og Verner i går. (Gratulerer med gårsdagen!!)
Nå er jeg egentlig litt klar for noen Brothers & Sisters episoder, men her er det NRK Super som gjelder akkurat nå.
Jeg bør egentlig bruke litt tid på å finne ut av noen vi kan gjøre i dag. Petter skal bygge terrasse og det vil jo egentlig Sander være med på. Han vil generelt være med på alt som pappa driver med. Bygging og fisking helst. Snart skal de på sin første telttur i sammen. Langt i fra Petter sin første da. Men, for Sander blir det debut. Tom og Julie skal også være med. De kommer til å få det så gøy. Og jeg kommer til å få det helt nydelig hjemme alene....
Ha en fin søndag godt folk! Håper solen skinner like mye hos dere som den gjør over Romerike i dag :-)

Ingen kommentarer: