24. apr. 2009

Sola skinner og jeg er så glad!

Helgen står for tur! Petter skal til Trysil med gutta sine. Jeg skal bare være hjemme med Sander i helgen. Vi skal kose oss! I dag skal vi ut til Elin og Ilan og se på det nye hjemmet deres. Deilig å si "ut til.." Det er som regel oss alle skal "ut til..." og vi må alltid "innover til.." Men, de flytter enda lenger ut en oss. Blir spennende å se hvor de skal bo da. Det er helt nytt, så det er sikkert kjempe fint.
I morgen skal jeg ut å spise sammen med en del av de jeg var russ sammen med. Det skal bli gøy det. Starter kvelden med damene mine og en herlig duggfrisk Munkholm (!) i sola på Aker B. Mmmmm :-)
Søndag er det play-date i Frognerparken med Vestlidamene og alle barna. Gleder meg til å se dem. Vi sees stort sett på fest og hører mest om barna. Ikke alle man ser annet enn på bilder. Blir gøy det også. Så hvis dette været holder seg da, så blir dette en aldeles herlig helg utendørs.

Ingen kommentarer: