15. apr. 2009

Menn som hater kvinner


Forresten.. jeg har glemt å fortelle at Petter og jeg var på kino rett før påske. Endelig fikk vi sett Menn som hater kvinner. For en film! Like bra som boka synes jeg. Det er jo selvsagt litt som mangler, men sånn er det jo. 700 sider skal svises inn i en film. Det som er så rart er at ting, folk og steder så akkurat slikt ut som vi begge hadde sett for oss. Det er sprøtt. Det verste scenene var akkurat så fæle som de burde være. "Hjemme hos Bjurmann"-scenen var så ekkel at jeg ikke orket å se. Det var også det verste i boka husker jeg. Da hadde jeg vondt inni meg lenge etter på.
Lisbeth Salander er bare helt rå. Gleder meg til film nr to og tre.

Før filmen spiste vi middag på vår favoritt "Chi" i Lillestrøm. Elsker den restauranten. Mmmmmm..
Hyggelig kjærstekveld det :-)

Ingen kommentarer: