27. apr. 2009

Endelig vår!

Våren har kommet for alvor og alt er så mye lettere. Eller dvs jeg er mye tyngre da... men alt annet er mye lettere. Humøret for eksempel. Det er rart hvor mye været og lyset skal ha å si på sinnsstemningen egentlig. For meg har det i alle fall veldig mye å si.
Nå er det så mye å glede seg til også. En hel rad med fridager. 17. mai. Ferie. +++
17. mai skal vi nok begynne å forberede oss på litt tidlig. Vil nødig gjenta fadesen fra i fjor. Hyl og skrik fordi vi skulle i tog og ikke kjøre tog, som en viss liten Sander hadde sett for seg. Vi måtte jo som kjent dra hjem før toget startet å , fordi han var så sint og lei seg. liksom!
Nå er han jo et år eldre da, så kanskje det hjelper på litt.
Katrine har termin i dag! Juhu! Da er det jo ikke lenge til vi skal bli tante og onkel og fetter igjen. Vi gleder oss masse masse. For håpe, for hennes del, at det ikke er så lenge til.
På torsdag skal jeg til Marit og på lørdag skal jeg til Kristin. Digger jentekvelder, med middag og vin. Eller middag og pepsi max da. Jeg blir vel ikke så mye morsommere utover kvelden akkurat. Men det er moro å se på at de andre blir det.
Nå skal jeg i alle fall bare nyte tiden, solen og lyset frem over. Selv om jeg blir tyngre og tyngre.

Ingen kommentarer: