25. apr. 2009

Enda mer sol!

For en nydelig start på dagen! Da jeg sto opp, i ti tiden, viste det 27,6 grader i kjøkkenvinudet. Under "OUTDOOR" altså. Solen steker inn på kjøkkenet på morgenen. Om sommeren kan det være opp i 40-45 grader der. I sola selvsagt. Men, det er så deilig der nå.
Sander har allerede gjort unna dagens bad. Han var så trøtt i går da vi kom hjem at han ble båret rett i seng. Var hjemme mellom halv syv og syv. Da var dagen over for hans del.
S og jeg dro rett fra barnehagen og til Elin og Ilan sitt nye hjem. Kjempe fint! Selvfølgelig...det er jo helt nytt. Kathrine var der med sine tre barn. Så kom interiørarkitekten og Elin ble jo da veldig opptatt med henne. Så da dro jeg med meg trøtte og slitne Sander hjem. Fredag er ikke helt hans dag når det gjelder å dra bort til andre. Da er han helt utslitt. Sovnet i bilen før vi var nede på hovedveien stakkars.
Petter koser seg på Trysilsmellen. Fikk en del telefoner, sms og mms i løpet av kvelden/natten. Fine bilder av Marit og Marianne,,,,,ha ha ha. Ser ut til å være en bra fest. Kjipt å ikke være der. Har vært på "smellen" mange ganger og det er like gøy alltid.
Neste år! Da er jeg tilbake, håper jeg. Det er ikke akkurat stedet å være "kjørbar" for å si det sånn.
I dag venter sola og Aker B på meg med en duggfrisk Munkholm! Sander skal sove på Ekeberg i natt.
I morgen skal jeg sove lenge lenge lenge.....

Ingen kommentarer: