29. apr. 2009

Terrassen er snart klar

Nå begynner terrassen virkelig å ta form hos oss. Den blir så stor! I går begynte Petter og Morten på trappa som skal gå fra verandaen oppe og ned på terrassen. Jeg skal få lagt ut noen bilder etter hvert.
Selve terrassen er ferdig så og si helt ut. Mangler gelender og trappa da. Det blir så fint.
Jeg for min del har ikke bidratt på noen som helst måte. Jeg kommer bare med drømmer og ønsker om hva slags møbler og planter vi skal ha der ute. Gleder meg også veldig til at den fantastiske hengekøye-stolen min (som jeg kjøpte i Venezuela) endelig skal tas i bruk. Kjøpte den i 2005, så det er vel på tide og bruke den nå vel.
Det skal i alle fall bli deilig med en hel sommer fri der ute. Og hele neste sommer fri også! Da får jeg virkelig utnyttet den.

Ingen kommentarer: