16. apr. 2009

Møte, messe og kaffe

Endelig er møtet over. Var helt ok. Masse nyttig info om barnehagen og en masse unyttig info om de andre barna. Mange har behov for å dele alt om sitt barn i felles forum. Helst når alle vil hjem til sofaen og ikke sitte der å høre på andres slit og strev... Men, sånn er det da.
Jeg hadde i alle fall rett når det gjaldt gutta mine på Villmarksmessa... kom hjem med en del poser med nyttig innhold. Jaktdress til Petter og soft shell til Sander ++++ Men, ingen fiskestang da.
Nå skal jeg snart helle i meg alle vitaminene som jordmor sier jeg må ta. Det er ikke reint lite. 9 piller per dag... puh!
Drakk en kaffe på møtet og spiste litt kjeks. Merker at lille babisen i magen er i festhumør nå. Makan til glede for litt påfyll av sukker og koffein. Håper "den" har tenkt til å roe ned dansen før jeg skal sove da. Men, selvfølgelig deilig å kjenne liv hele tiden.
I morgen kommer Sander og onkel Pål i Romerikes Blad. Ble visst nok fotografert på messa.
Tror det kommer på nett.
Ha en fin kveld :-)

Ingen kommentarer: