26. apr. 2009

For en herlig helg!

Startet lørdagen og solskinnet med en liten rusletur med Sander. Da vi kom hjem gikk han inn til naboen for å leke med henne. Jeg fikk meg 45 minutter alene på sofaen. Sliter fortsatt med ryggen..
Ut på dagen fikset vi oss i stand. Sander skulle sove hos bestemor og bestefar og jeg skulle ut på vift. Kjørte han opp til Ekeberg før jeg satte kursen mot Aker B. Så mye folk og så mye sol! Herlig :-)
Kikket litt i butikkene og på folk. Så lenge siden jeg har vært i byen alene. Helt herlig å styre sin egen tid! Møtte Heidi, Karianne og Kristin og tok en pils i sola. Vi gikk videre å møtte Merete før vi gikk inn på restauranten for å møte resten av folket vi skulle spise sammen med. Nemlig våre gamle russe-klasse-kamerater. Vi koste oss med alt for sterk mat og masse drikke. Kjempe hyggelig kveld. Fortsatte på en uteservering i nærheten etter på. Så gøy å se alle igjen. Det beste var at de fleste så ut som de gjorde på russebildet sitt. Velger vi å tro i alle fall.

Søndag morgen var helt herlig. Helt alene i huset. Hentet Sander ut på dagen. Dro til Frognerparken for å møte de andre. Og det var ikke få. Janina hadde tatt initiativ til et "baby-treff". Karianne, Heidi B, Annka, Janina, Nina, Susanne, Betina, Jeanette og meg selv med alle barna våre. Skravling og leking ved det store lekestativet. Kjempe hyggelig dag. Dette bør vi gjøre igjen damer! Vi ser hverandre stort sett på fest og barna ser vi kun på bilder. Så det var gøy å møtes på denne måten for en gangs skyld.
Da vi kom hjem på ettermiddagen hadde Petter middagen klar. Nå er jeg sliten og skal hvile meg litt.
Petter er ute og spotter teltplass til seg selv, Sander, Tom og Julie. De skal telte neste helg. Blir spennende å se hvordan det går.
Fortsatt god søndag til alle sammen. Det som er igjen av den i alle fall.

Ingen kommentarer: