9. juni 2009

Utflukten

Det at Sander nå går på stor avdeling byr på bekymringer og utfordringer for både han og meg. Han stort sett da. Han som nå har gått fra å være av de eldste til helt yngst. Det har litt lett for å gå utover dem.
Det som nå ligger å venter er "den store utflukten" de skal på. De skal reise til et sted som faktisk ligger noen timer med buss hjemmefra. Skal være borte fra tidlig morgen til sent på ettermiddagen. De skal til en park hvor det skjer en hel del spennende saker. Og jeg gruer meg sånn!! Jeg stoler jo på barnehagepersonalet og forventer at de tar ekstra godt hånd om de aller minste. Men, dette handler om besøk av dyr. Sander elsker dyr og er ikke redd for å ta en liten snarvei for å få hilse på en ekstra gang. Men, dette er de klar over og barna er godt merket, så han skal nok komme seg hjem igjen. Men, det er liksom første gangen han skal på tur på denne måten da.
Han er tross alt bare tre år. Tre og et halvt snart. Beklager...
Gleder meg til den dagen er over og klumpen i magen slipper taket!

Bill.mrk overbekymret mor...

Ingen kommentarer: