2. juni 2009

Feriemodus?

Om tre uker skal jeg faktisk ut i ferie og permisjon! Det er ikke til å tro. For det første så har jeg ikke på følelsen av at det er tilfellet i det hele tatt. Og for det andre så er jeg ikke i feriemodus. Det er jo ingen andre som skal ha ferie enda, så det er ikke så mye snakk om den slags heller. Ikke nok med at jeg skal ha ferie, men jeg skal ha fri i 58 uker! Makan til lyx. Rett og slett fri gjennom hele neste sommer også. Kjenner at kroppen er litt klar for det nå. Selv om hodet ikke er det. Vikaren min er inne i sin andre arbeidsuke allerede. Det går kjempe fint. Jeg får mindre og mindre og gjøre. Og det gjør at jeg kan ta litt kortere dager inni mellom. Jeg har faktisk ikke vært borte så mye som en dag pga denne magen, så da er det vel greit å slække litt på slutten. Håper jeg...
I morgen skal Lena, Marit og Marianne komme til meg. Det gleder jeg meg til. Masse faktisk. Indisk på menyen når damene kommer. Mmmmm :-)
Petter passer på å rømme huset da. For mye pjatt for hans del. Han drar ut uten dårlig samvittighet i sekken (!?). Kun fluebokser og kanskje litt mark. Og poser til fisken da. I går fikk han 7 fisk!! I dag skal vi grille ørret til middag. Fast tilbehør: sitronpepper, vårløk og rømme. Og i disse dager; nypoteter. Åh det skal bli godt det.

Ingen kommentarer: