14. juni 2009

Min dag i dag!

I dag har jeg hatt en helt fantastisk dag. Solen strålte mot meg da jeg våknet. Våknet først av gutta mine som listet seg inn på rommet med pakker på senga. Fikk fine fine pakker av dem begge!
På ettermiddagen kom mamma, pappa, sviger's, Elin, Ilan, Noah, Pål, Katrine og Pernille på besøk. Kaffe og masse gode kaker. Og mange mange kjempe fine gaver. Jeg har fått så mye at det nesten er litt flaut egentlig. Mest baby-ting da. Det er det jeg har ønsket meg. Jeg har nemlig, (fortsatt), ikke begynt å handle inn noe som helst. Begynner å haste litt nå. Reiser på ferie på lørdag og kommer ikke hjem før det er dags at føda! Oh man, det er ikke lenge igjen nå. Maks seks uker, så er hun her hos oss! :-)
Har fått så mange hilsener på tlf og Facebook i dag. Tusen takk alle fine venner!

Ingen kommentarer: